photo clementine_facebook_zps7da69df8.png  photo clementine_tumblr_zps91ce9f77.png  photo clementine_rss_zpsb1b1465e.png

quinta-feira, 24 de maio de 2012

NOTD- Havana Cliché


Hello lovelies! I'm wearing Cliché's Havana in my nails. I found out that the chinese drugstore nearby has a TON of nail polishes by this brand so i cruised around the Paradise collection (lovely pastel colours with names like Cancun, Hawaii - very tropicana). It's a pastel lilac with pink shimmer. Last night when I painted my nails I thought it was a dusty rose pink which was pretty disappointing because in the pictures i've seen online it looked pretty lilac-based. It reminded me of NYX's Luxie.

Olá! Estou a usar o verniz Havana da Cliché nas minhas unhas. Descobri que a loja chinesa mais perto de mim tem IMENSOS vernizes desta marca por isso passeei pela nova colecção Paraísos (cores pastel lindas com nomes como Cancun e Havai- muito tropicana). É um tom lilás pastel com brilhos cor de rosa. Ontem à noite quando pintei as unhas pensei que era um rosa velho o que foi bastante desapontante porque nas fotos que encontrei na net parecia ter mesmo uma base lilás. Lembrou-me o Luxie da NYX.




But in daylight: Havana and Luxie side by side and swatches
Mas à luz do dia: Havana e Luxie lado a lado e swatches


So Havana is pretty different from Luxie. I'm just not loving the shimmer and I would like a lilac more purple based that dosen't change a lot with light.

O Havana acaba por ser bastante diferente do Luxie. Só não adoro o brilho e gostava de um lilás com uma base mais roxa que não mudasse tanto com a luz.


Some options I'd like to try
Algumas opções que quero experimentar
OPI Do you lilac it


Essie Lilacism and H&M's Temptress



Overall it's a lovely colour and a quality nail polish. It's my first cliché nail polish (which you'd think it's weird since it's a portuguese brand) and i'm really happy with it! If you know about more lilac-y nail polishes advise me please! XX

Mas apesar de tudo é uma cor linda e o verniz é de qualidade, óptima cobertura! É o meu primeiro verniz da Cliché (o que é de estranhar visto que é uma marca portuguesa) e estou bastante satisfeita com ele! Se conhecerem mais vernizes nestes tons aconselhem! beijos









Sem comentários:

Enviar um comentário