photo clementine_facebook_zps7da69df8.png  photo clementine_tumblr_zps91ce9f77.png  photo clementine_rss_zpsb1b1465e.png

terça-feira, 22 de maio de 2012

Inspirational Tuesday

 ( pictures- we heart it /scribbles by me)

Hello everyone! I'm thinking about doing a moodboard every week so I can organize my fashion mood swings. Now and then I'll find some pictures that really inspire me to put together an outfit and I'm trying to "squeeze" this creativity. This week I want to explore braids, the lighttest pastel shades that I can find, lilac and big botanical floral patterns! (The last picture is actually my 50's tea dress from primark). I'm feeling quite romantic this week :)
I hope you all have a lovely week!

Olá! Estou a pensar fazer uma moodboard todas as semanas para organizar os meus humores em relação à "moda". De vez em quando encontro fotos que me inspiram em juntar um conjunto de roupa e estou a tentar aproveitar essa criatividade toda. Esta semana quero explorar tranças, os tons pastel mais claros que encontrar, lilás e padrões florais botânicos grandes! (A propósito, a ultima foto é do meu vestido estilo 50's que comprei na Primark). Estou a sentir-me bastante romântica esta semana :)
Espero que tenham uma semana excelente!

Sem comentários:

Enviar um comentário