photo clementine_facebook_zps7da69df8.png  photo clementine_tumblr_zps91ce9f77.png  photo clementine_rss_zpsb1b1465e.png

domingo, 24 de junho de 2012

This Week

how i wore my hair most of the week: loose side french braids / sweet gummies that my dad got me (yum) / random blackout on my street / new purchase: lip and cheek dome from Lily Cole's make up line for Bodyshop / straight hair (for the first time in a few weeks) / wearing my light denim jacket for the first time this year (with a pink floyd tee) summer's here. / pastel yellow toes / a tee i liked in Zara (that could be easily done by myself but oh well.

como usei o meu cabelo durante a maior parte da semana: tranças francesas nos lados do cabelo / gomas que o meu pai me ofereceu (yum) / um apagão inesperado na minha rua / nova compra: lip and cheek dome da colecção de maquilhagem da Lily Cole para a Bodyshop / cabelo liso (pela primeira vez em semanas) / a usar o meu blusão de ganga claro pela primeira vez este ano (com uma t-shirt de Pink Floyd) o verão chegou. / unhas dos pés amarelo pastel / uma t-shirt de que gostei na Zara que podia fazer facilmente, oh bem...

Hope you guys had a great week! xx
Espero que tenham tido uma óptima semana! xx

2 comentários: